Wednesday, October 13, 2010

Selangor vs Kelantan : Seri Lagi!

Semalam aku dengan semangat yang penuh di dada dan berbekalkan jersi The Red Warriors telah menghadirkan diri ke Stadium Shah Alam. Gerak kul 730 malam dari Padang Jawa dan sampai di Stadium jam 745 malam. Terus masuk..perghhhh…penuh stadium weh! Tapi cam biasa, aku mesti amek port yang slalu aku duk (walaupun aku duk atas tangga dan 90 minit perlawanan aku berdiri). Percayalah..rakyat Kelantan di Selangor ini memang RAMAI! Separuh stadium dipenuhi lautan merah semalam. Hahahah…

12102010095Sebelom game start..macam2 perangai aku leh tengok. Yang menyedihkan, dentuman mercun yang sangat2 lah banyak. Siap de bunga api lagi bro. Apa..korang igt ni sambutan tahun baru ke pe. Hahahah..bangang. Paling best, boleh plak korang bom geng sendiri! Pekak telinga weh.

12102010096Bab bergaduh paling aku tak gemar. Hampir nak abeh 1st half tu, samseng2 yang duk kat belakang gol wat hal. Sama je dua2 penyokong..yang tu provoke then yg belah sini baling botol. Mula2 botol lama kerusi siap! Mercun tak payah cakapla kan. RELA, FRU ada kat situ tapi dorg pon terpaksa berhati-hati. Alahai..bagi je cota atas kepala. Kena sekor, senyapla sumer tu..

Keputusan perlawanan? Selangor 0 Kelantan 0. Seri lagi. Bila la Kelantan nak menang kat Stadium Shah Alam ni! Huh…

3 comments:

  1. gilow rama manusia...merah jah aku napok...huk3...

    ReplyDelete
  2. rakyat Kelantan mmg ramai di sini cq ainismaira..tp syg,disebabkan ramai tu la menyebabkan akan ada yang berlagak samseng.pe bleh wat kan..

    ReplyDelete