Sunday, May 17, 2009

Prison Break..superb Ending!

aku baru sampai umah shah alam...selepas seminggu aku balik kampung bercuti! best owh...sampai je rumah, aku terus on pc n download Prison Break Episode 21 n 22. Lepas 2 jam siap dua-dua episod dan terus aku tengok nga Man. What a superb ending from Prison Break's writer! Ini adalah antara ending terbaik tuk series 'tv show' yang pernah aku tengok. Berbaloi tuk download tiap-tiap minggu dan penuhkan HDD aku. Christina mati, Krantz mati...then Micheal pon MATI! dua ramalan awal aku betul akhirnya....Paul Kellerman hidup lagi dan Scofield mati at last! Nice..nice..nice...

Aku pun tak pasti Episode 22 adalah Finale ke tak sebab aku tengok kat tv.com still de lagi 2 Episode lepas ni. Not sure but happy at all... ;)

2 comments:

  1. skojunk mati? btol ko superb ending? mung buat aku sero nok tgk jah ending pb...

    ReplyDelete
  2. xsedap lasung ending...buleh mu kato superb...isk isk isk..

    ReplyDelete