Monday, May 11, 2009

MidValley, Chilis & Yana

Semalam kuar g MidValley...lepak2 nga Palie, Najic, Poje n Sssepa! Palie belanja makan Chilis..many-many thanks to Palie! Lepas ni bila aku dah kaya, sure turn aku plak. Tu dah semestinya..hahahaha...Dah lama tak lepak nga kawan-kawan baik camni..banyak cite yg kuar. Cite paling best? Semestinya cerita bertajuk 'KAWAN BAIK'! Damn..

Pada NurulHuda...sori sangat2 sebab x ajak ko lepak skali g Chilis. Memang janji nga ko nga Palie nak g Chilis tapi semalam 2 unplanned. Tiba-tiba Najic call aku..kul 230 ptg then ajak g MidVal. Katanya Palie, Poje n Ssssepa ajak lepak. So, dah lama xjupe Poje n Sssepa. Its time to hang out with the old friends. Sori sebab tak ajak ko sebab aku pikir semalam bukan masa tuk Ko, Aku n Palie.

***************************************************************************************

Ni untuk Yana...ex aku yang mungkin tengah bahagia sekarang ni. Semalam kan kita jupe kat MidVal tapi xsempat tegur. Kalau de kesempatan pun i takkan tegur kot. I tak kesah pon laki tu boyfren baru u ke pe. U tak perlula explain kat and text i then bagitau...'He's not my boyfriend! Jangan salah paham k'. So?! I tak pernah amek tau pon pasal u dan dengan sape u kuar sekarang. Semalam i tengok u pon sebab u dah duduk depan i. I blah awal2 pon sebab taknak u rasa tak selesa. OK? Jangan terlalu risau. I takkan spy ur life, the same thing u done to my life! I happy if u r happy. U still my friend but dont take it so serious about the past. Thanx..really appreaciate it.

No comments:

Post a Comment