Saturday, May 2, 2009

Not in a good MOOD!

Ah ha...dekat seminggu aku tak bukak blog ni. Sebabnya? Aku tersangat la sibuk menstadikan diri untuk final exam dan menyiapkan kerja-kerja tertangguh kat ofis. Report yang aku himpunkan dengan selamba sehinnga sehari sebelum dateline barula aku siapkan, monitor trading tuk client lagi..damn! Aku pon tak tau camna aku boleh handle benda ni semua. Tapi dalam tak sedar aku buleh je siapkana semuanya. Tahniah untuk aku! Hahaha...

Isnin lepas...tiba-tiba badan aku rasa tak sihat. Main on-off plak demam dan kepala berpusing-pusing. Tapi dalam demam tak demam tu aku still lagi boleh g jogging kat Tasek 7 and turun main bola kat INTEC. Time malam je terus datang demamnya. Ingatkan kena denggi lagi tapi alhamdulillah...selepas 4 hari, aku OK balik. Tu pun selepas telan 3 guni obat dari klinik. Fuuhhhh....lega owh bukan denggi!

Tu cite pasal demam. Ni cite lain plak. Semalam de sorang kawan aku call. Tiba2 call then tanya aku...'eh Dahlan, aku ni Naim. Nak tanye, Huda de jemput ko g majlis adik dia tak?' Aku nga yakin dan selamba jawab. 'Takde la. Huda tak jemput aku! Bila tarikhnya majlis tu?' Sabtu ni jawab Naim. So, aku cakap sekali lagi. 'Takpela, kalu dia jemput aku memang tak boleh g!' Pastu aku terus letak talipon. Then aku terpikir lagi. Huda memang tak jemput aku betul pun. Aku tak tipu la. Sebab aku memang tak tau apa-apa pun pasal majlis ke hapa kat rumah dia minggu ni. Tutop...abeh cite!

* Pada kawan-kawan lama aku, Amalina dan Farasdiana, terima kasih banyak-banyak sebab call aku walaupun time aku tido tuk jemput g kenduri kawen korang bulan 6 ni. terima kasih juga diatas kiriman kad jemputan. Aku dah terima kad tu! Insyaallah, kalu dapat cuti aku balikla nanti. Sebab aku bukan Cikgu, bila cuti sekolah aku akan cuti dan balik kampung. Paham la ye... ;)

No comments:

Post a Comment