Tuesday, December 29, 2009

BieBian!

Wan Rabiantul Adawiyah

Thats my best friend's name! Wan Rabiantul Adawiyah aka Biey aka Bian. Motive for this entry?! So simple. Aku nak xplen pada semua especially pada Kamilians tegar yang selalu terjah aku nga soalan2 cepumas. Geng bas sekolah la selalunya. Walaupun dah berkali2 gtau yang aku nga Biey juz kawan baek tapi still lagi susah nak percaya. Hadooiii....

Maaf pada Biey sebab terpaksa masokkan entry dalam blog. I need to explain this my love!


The only pic i have with her! [Reunion Kamilian Raya 2007]

Aku nga Biey dah lama kenal kot...Form 2 Kamil dan masok Form 3 kitorg sekelas. Takdela rapat sangat time tu tapi kira okey la..classmate kan. After PMR masing2 wat hal sendiri..masok MRSM and lost contact. Kitorang contact balek after 4 years tu pun hasil jasa baik Maizatul Azmar aka Ema yang bagi no phone Biey kat aku. Time tu aku training kat WTW Kuala Lumpur. Start dari situ kitorang mesej and berhubung. Ktorang betol2 stat baik dalam 2,3 taun ni ja. And aku akui Biey adalah kawan perempuan yang paling baik pernah aku ada. Aku memang sayang dia tapi tak lebih dari sorang kawan baik! Selesa dengan caranya..senang berbual, a good listener and bad advisor sometimes...heheheh...tapi yang penting aku boleh share everything dengan dia. Mungkin pada sapa2 yang tak kenal rapat dan tak tau hubungan ktorang..akan salah paham kot. Bergayut dan SMS cam kapel tapi sejujurnya ktorang memang selesa berkawan dengan cara begitu. Aku menghormati Biey sebagai seorang kawan yang sangat baik. Senang dan selesa yang membuatkan aku happy bila pikir aku ada kawan sepertinya.

Aku tulis entry ni sebab aku nak tekankan...yang Biey adalah memang kawan baik aku. Pada kawan2 Kamilian n kawan2 lain. Janganlah salah faham lagi OK. Aku mungkin rasa korang salah paham bila dengar cerita2 yang versinya berbeza. Tapi ini adalah pengakuan aku sendiri. Aku berkawan dengan semua orang dan aku memang tak suka rosakkan persahabatan aku dek kerana cerita2 tak best dari orang lain.

Adios....

1 comment:

  1. hail this soulmates

    ps: i wish i have imaginary friend when i was a kid

    ReplyDelete