Saturday, March 21, 2009

UCL Draw...again!

aku xtau ni berita buruk or berita baik tuk aku n CHELSEA FC fan!

semalam aku g main bola kat INTEC. sampai je umah aku tgk mesej kat hp...1 message received!bukak je...tgk from kartun aka azfar. UCL Draw : Q3 Liverpool vs Chelsea!again..again...again..and again!aku bukakla soccernet.com nak confirmkan..btol la lawan liverpool lg.

aku tak tau la kenapa chelsea n liverpool ni cam badi sikit sejak 4 or 5 season ni. dah 5x dalam 5 season jumpa sama sendiri. nak kata konspirashit (pinjam ayat palie), memang x logik!sebab live draw kot...ntah la.takpela...@least lawan kat anfield dulu kan. berbalik pada draw and game ngan liverpool ni. aku xdela cuak sangat sebenarnya. sebagai true fan aku memang patut yakin ngan chelsea. lagipun skang Scolari pon dah blah...yang jaga chelsea skang pon hiddink. cuma yang aku rasa pelik...xde team lain ke nak jupe kan selain dari liverpool?hahahaha....

aku de 2 org musuh sedia ada yang fan liverpool!AZIM and ZAKI!n kali ni bertambah plak nga Tony budak umah aku n Haji Korie (aku pon x tau dia team apa sebenarnya)...n aku baru saja bergembira minggu lepas bila Pool belasah MU 4-1 kat Old Trafford. Pada masa tu, fans MU cam palie, mbeck, kartun senyap seribu bahasa! tapi kali ini aku dapat rasakan diorang tengah tunggu masa yang sesuai untuk balas balik benda tu kat aku dengan berharap liverpool pon dapat belasah chelsea sama cam dia belasah MU. sorry la jack...x dapat nya!hahahaha....

aku benci dua2 team ni...MU and Liverpool!aku benci benitez tp aku suka fergie! aku benci gerrard and jugak ronaldo, shrek and berbatov! aku benci reyna and van der sar! aku akan sokong liverpool masa dorg lawan MU sbb MU duk atas. n aku akan sokong MU klu time 2 liverpool duk atas! so...no offense la kan. aku pon rasa budak2 MU pon akan wat camtu jugak kalu chelsea lawan liverpool or any team!

Tapi kan...bila bercerita pasal bola and spesely Champs League. aku teringat la kat sorang member aku. perangai dia ni suka sangat provoke orang lain. team sayur la, sampah la..player ni sampah la, main cam pondan la. tapi bila pikir2 balik aku pon pelik. team dia sokong sendiri cam AC Milan tu xlayak pon main UCL tp still de hati nak kutuk team orang. dah la xlayak main UCL, maen UEFA pon kalah awal2 lagi. what u expect kan ko leh lagi nak komen2 team orang lain?adoiii....aku xdela hangin sangat kan sebab aku dah lama xlayan dia ni. k-role jela suka layan dia skang. ko layan jela kawan baik ko 2 rul...hahahah

okey la...2 jela aku nak tulis pasal bola arini!hehehe...liverpool ke, MU ke, Chelsea ke...biler masok ke UCL aku sokong sumer asalkan English football conquer europe!Italian suck!

2 comments:

  1. pergh2...blogger skang natang neh...ahahahha... UCL draw mmg agak melegakan bg MUFC fans ngn Arsenal's fans...

    ReplyDelete
  2. glory glory united....

    and it's true italian sucks!

    ReplyDelete