Sunday, April 12, 2009

The Curious Case of K...

Seorang sahabat aku bertanya. 'Ke mana hilangnya sahabat yang seorang lagi? Dan aku cuba untuk menjawab. Mungkin dia sudah tidak sayangkan kau lagi la. Mungkin juga dia sudah melupakan kau juga. Sahabat aku itu terus berkata...'Tapi aku masih sayangkannya!'. Mungkin...Mungkin...Mungkin...

*************************************************************************

Aku masih menunggu kamu. Aku tidak biasa untuk mencari yang lain.
Aku masih mencari kamu. Aku sudah biasa dengan kamu.
Aku masih lagi berlari kepada mu. Aku tidak biasa berjalan keseorangan.
Aku masih setia disini menunggu.
Kerana engkau pun tahu aku tidak biasa beralih ke tempat yang lain.
Aku harap kau kembali....

4 comments:

  1. siapakah sahabatmu yg hilang itu?

    ReplyDelete
  2. sahabat yg bernama sahabat...t-Bag!

    ReplyDelete
  3. uiyoooo...
    gile best!!
    mo nyanyi skek..

    Sahabat
    mengapa kau pergi
    Tinggal aku sendiri
    Kau tahu ku tak sanggup

    Sahabat
    ingat lah kau slalu
    Jadi yang terbaik
    Walau kau tak disini lagi

    Sahabat
    aku rindu padamu
    Datang walau sesaat
    Ku ingin kan kau hadir

    Aku disini dan menunggu
    Diam tanpa dirimu
    Kau tahu ku tak bisa
    Beranjak terbang dan melayang
    tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

    ReplyDelete